Spyke

Replies

suomi

Comment on

Twitter teki radikaalin muutoksen: twiitit eivät näy, ellei palveluun kirjaudu

Reply in thread

Tuntuu käsittämättömältä että pitäisi olla vieraan maan suuryrityksen hyödyke (asiakas), jotta voisi käyttää (viranomais)palveluja (omaposti, liittymien apit, nettipankit). Älypuhelimia pystyy silti käyttämään vaikka ei olisi gmail/apple-id:tä ollenkaan. Ainakin ruutuaika tulee vähenemään reilusti ihan lähitulevaisuudessa.

Muistan itse seuranneeni Twitteristä Espanjan meteorologisen instituutin julkaisuja rankkasateiden aikana kun siellä pyörämatkailin. Tulevaisuudessa sekin on näemmä mahdotonta; tulee toisaalta enemmän "adventurea" matkailuun kun pitää palata jonnekin 80-90-luvun tsydeemeihin.

You reached the end