Spyke

Replies

Comment on

Er was nog geen kletshoek... nu wel

Reply in thread

Met caffeine. ;)

De koffie drink ik zwart. Op thuiswerk dagen eerst een mok bonen, daarna 2 mokken filter. Op kantoor dagen 2 mokken bonen (op het werk is het niet te zuipen) en in het weekend meestal 3 mokken bonen. Als ik naar m'n schoonouders ga dan gaat er wat meer doorheen, filter daar, bonen thuis.

Comment on

Instagram-alternatief Pixelfed krijgt functie om in te loggen met Mastodon

Reply in thread

Je kan al lemmy accounts volgen met een mastodon account. Dan zie je alle posts van die lemmy user in je tijdlijn. Andersom heb ik nog niets nuttigs gezien.

Wat me wel handig lijkt (ik ben in de code aan het neuzen of het kan) is om de authenticatie los te koppelen van de frontend, zodat je met 1 account kan inloggen op applicaties in dezelfde omgeving. Ik denk dan aan inloggen op een lokale mastodon, lemmy, kbin,... met een account in 1 domein. Leuk projectje. (voor mensen die een zelf gehoste omgeving willen hebben)

Comment on

Geen geklets?

Reply in thread

Geen directe ideeen. Ik heb een account op o.a. feddit.nl en lemmy.world en die aan deze community gekoppeld, dan is in elk geval de link gelegd.

En gewoon wat kletsen, komt ie wel een keer langs. Ik denk dat de bots voor de kranten de lijst met artikkelen ook ieta te vol maakt.

You reached the end