Spyke
lemy.nl

Ik ben ook wat aan het klooien, eens kijken hoe lang het duurt voor lemmy.world 'm heeft. Ook een lemmy instance beheerd door Nederlanders.

3
Lemyreply
lemy.nl

Ja klopt.. Vreemd genoeg staat hun server wel in Finland

2

Kan ik me wat bij voorstellen. Ik heb 2 vps'en bij Hetzner, 1 in Nuremberg en 1 in Helsinky. Het is de goedkoopste vps leverancier die ik kon vinden die betrouwbaar was.

Zo vreemd is het niet, wij Nederlanders benne zunig...

3
lemy.nl

Top idee!! Hoe drink jij je koffie het liefst? Zwart, met melk of suiker, verkeerd, cappuccino?

1

Met caffeine. ;)

De koffie drink ik zwart. Op thuiswerk dagen eerst een mok bonen, daarna 2 mokken filter. Op kantoor dagen 2 mokken bonen (op het werk is het niet te zuipen) en in het weekend meestal 3 mokken bonen. Als ik naar m'n schoonouders ga dan gaat er wat meer doorheen, filter daar, bonen thuis.

3

You reached the end

Er was nog geen kletshoek... nu wel | Spyke