Comment on
Er wordt hier niets gepost
Zijn de Nederlanders stuk? Normaal als er niets te klagen is klagen ze daar wel over. ;)
Koffie iemand?
Comment on
Er wordt hier niets gepost
Zijn de Nederlanders stuk? Normaal als er niets te klagen is klagen ze daar wel over. ;)
Koffie iemand?
Comment on
Het weer
Nu is het lekker, bewolkt, <20, grotendeels droog. (en een miezerbuitje is ook wel lekker op z'n tijd)
Comment on
Europese Unie neemt wet die vervangbare accu's verplicht stelt officieel aan
Grandioos, eindelijk zelf weer een accu kunnen vervangen. Ik heb zoveel foons die het nog prima doen, als ze permanent aan het infuus hangen. Bij de Nokia 6.1 (2018) wordt het wel een dingetje. Doet het prima, maar ik ga die echt missen als de accu overlijdt. (vergeleken met de huidige koelkasten een klein ding met 6")
Comment on
Kletshoek
Reply in thread
Dacht ik ook.