Kkoffieklets·Koffie kletsbyKoffieNu KletshoekIk ben benieuwd of hier interesse is voor een kletshoek.View original on feddit.nl6Comments6
SShelena feddit.nlVast wel. Het zal niet zo snel gaan allemaal,maar er zijn vast mensen die wat te kletsen hebben. :-)3
Vast wel. Het zal niet zo snel gaan allemaal,maar er zijn vast mensen die wat te kletsen hebben. :-)
Net een zak pomberen open getrokken. Film aan, buiten regent t. Genieton
Ik ben ook wel benieuwd.
Waarom niet? Koffie is nooit verkeerd!
Dacht ik ook.
Hopelijk wat meer in het nieuwe jaar ;-)