Spyke

Replies

suomi

Comment on

Suosittu keskustelupalsta pimeni käyttäjien protestina – Tästä Redditin ”sähkökatkoksessa” on kyse

Reply in thread

Samalla linjalla myös. Harmiti että iso osa subeista avautui heti kun modeja uhattiin vaihtamisella. Tuossa olisi parempi ollut nähdä saavatko sinne uusia modeja oikeasti tilalle vinkujia kaitsemaan. Varsinkin jos tuo olis isossa osassa suurempia subeja tapahtunut suht samaan aikaan, olisi voinut olla havaittavaa muutostakin.

Itse myös äänestin parissa kyselyssä r/suomen sulkemisen puolesta. Nyt en kuukauteen taas ole juuri reddittiä enää käyttänyt. En ihmettelisi jos suurin osa sulkemisen puolesta äänestäneistä myös ovat poistuneet, ja siellä nyt tietysti kommentoivat muut.

firefox

Comment on

I really want to use Firefox, but feels a bit odd

I'm on the opposite side with separate windows. I don't like the modern trend of having everything inside the same window as tab or modal window.

For example the new windows settings "app". Can't open multiple different things at once inside it, because everything is a tab. Compared to the old control panel where everything was it's own application.

The history browsing is a bit outdated though. Gets annoying to search for specific page from a site, especially when visiting them to look what it is puts it to the top of the history.

You reached the end