Comment on
Reddit: Don't like us anymore? Pay us $50/year!
There's literally nothing enticing in that package.
If they wanted people to pay for API access, why not include that in premium? Though not sure that would have gone much better.
Comment on
Reddit: Don't like us anymore? Pay us $50/year!
There's literally nothing enticing in that package.
If they wanted people to pay for API access, why not include that in premium? Though not sure that would have gone much better.
Comment on
Suosittu keskustelupalsta pimeni käyttäjien protestina – Tästä Redditin ”sähkökatkoksessa” on kyse
Reply in thread
Samalla linjalla myös. Harmiti että iso osa subeista avautui heti kun modeja uhattiin vaihtamisella. Tuossa olisi parempi ollut nähdä saavatko sinne uusia modeja oikeasti tilalle vinkujia kaitsemaan. Varsinkin jos tuo olis isossa osassa suurempia subeja tapahtunut suht samaan aikaan, olisi voinut olla havaittavaa muutostakin.
Itse myös äänestin parissa kyselyssä r/suomen sulkemisen puolesta. Nyt en kuukauteen taas ole juuri reddittiä enää käyttänyt. En ihmettelisi jos suurin osa sulkemisen puolesta äänestäneistä myös ovat poistuneet, ja siellä nyt tietysti kommentoivat muut.
Comment on
Twitter teki radikaalin muutoksen: twiitit eivät näy, ellei palveluun kirjaudu
Lisää rajoituksia myös kirjautuneille: https://imgur.com/a/Exmt7IZ
Veikkaisin että jos tuo pysyy, niin vähentää kyllä porukan määrä twitterissä rajusti.
Comment on
Omistatko LG:n television? Luvassa on mainoksia ja tilauksia vielä tämän vuoden aikana
Löytyy kyllä, mutta ei ole ollut enää pitkään aikaan netissä kiinni. Eikä näemmä tule enää liittymäänkään.
Toimii lähinnä näyttönä nvidia shieldille. Pitääpä seuraavaa hankkiessa yrittää etsiä mahdollisimman tyhmä ruutu.
Comment on
Englanti vs. muut kielet koulussa
Itse aikanaan aloitin Ruotsilla, vanhemmat oli sitä mieltä että helpottaa myöhemmin englannin oppimista.
No, nyt n. 25 vuotta myöhemmin en juuri osaa ruotsia, englantia taas tulee käytettyä päivittäin töissäkin.
Comment on
I really want to use Firefox, but feels a bit odd
I'm on the opposite side with separate windows. I don't like the modern trend of having everything inside the same window as tab or modal window.
For example the new windows settings "app". Can't open multiple different things at once inside it, because everything is a tab. Compared to the old control panel where everything was it's own application.
The history browsing is a bit outdated though. Gets annoying to search for specific page from a site, especially when visiting them to look what it is puts it to the top of the history.
Comment on
Sähköverkossa [maanlaajuinen] häiriö, muun muassa Helenin lämmönjakelu häiriintynyt
Jahas, tuo selittääkin miksi pöytäkone napsahti pois päältä aiemmin.