Comment on
Gemeenschappen waar vraag naar is?
Reply in thread
Of gewoon !bier? Hoe dan ook enthousiast!
Comment on
Gemeenschappen waar vraag naar is?
Reply in thread
Of gewoon !bier? Hoe dan ook enthousiast!
Comment on
Reddit zinkt dieper dan Groningen
Reply in thread
Oh zeer tof! Lemmy is Fun here we come!
Comment on
>50 gebruikers!
Bedankt voor het hosten, ik hoop het net zoveel te gaan gebruiken als Reddit!