Spyke

Replies

norge

Comment on

Oslo

@hegge Ser at noen har oppretta @oslo for et par dager siden.

Håper at svaret mitt kommer inn i posten, sender fra Mastodon! -- Det fungerte jo ~nydelig (ganske bra). Fort mulig at svaret mitt tar lenger tid før kommer inn til andre ActivityPub-instanser..

You reached the end