God jul! Började julfirande igår (plus födelsedagsfirande för mormor som fyller år idag). Idag fortsätter det med mer julmat och åter lite mer julmat ^^,
Själv hade jag ett knytkalas på universitetet igår med de som inte rest hem, var riktigt trevligt om än vi gjorde på tok för mycket mat. Nu ska man bara ha ett till med familjen...
Har fått träffa familjen nere i GBG, har varit trevligt och för en gångs skull har vi snö *-<|:+)
God Jul. Tack för att ni finns Feddit.nu
God jul! Började julfirande igår (plus födelsedagsfirande för mormor som fyller år idag). Idag fortsätter det med mer julmat och åter lite mer julmat ^^,
God jul!
Själv hade jag ett knytkalas på universitetet igår med de som inte rest hem, var riktigt trevligt om än vi gjorde på tok för mycket mat. Nu ska man bara ha ett till med familjen...
Låter härligt, och som en bra omväxling från tentaplugget :D
God jul allihopa!