Spyke
chatt·Allmän diskussionbyIce

En god Jul till er alla!

En snöig, men lite splittrad Jul för min egen del men med både familj och vänner. Vad skapar er julstämning just detta år?

View original on feddit.nu

Har fått träffa familjen nere i GBG, har varit trevligt och för en gångs skull har vi snö *-<|:+)

5

God jul! Började julfirande igår (plus födelsedagsfirande för mormor som fyller år idag). Idag fortsätter det med mer julmat och åter lite mer julmat ^^,

5
feddit.nu

God jul!

Själv hade jag ett knytkalas på universitetet igår med de som inte rest hem, var riktigt trevligt om än vi gjorde på tok för mycket mat. Nu ska man bara ha ett till med familjen...

4
Icereply

Låter härligt, och som en bra omväxling från tentaplugget :D

3

You reached the end

En god Jul till er alla! | Spyke