Spyke

Pff... De normalisering van de PVV zet door. Triest hoor.

9

De omvolking van ons politieke systeem is begonnen, straks zitten die rechtse griezels overal. Ik verlang terug naar de tijd van de brievenbuspissers... Die hoefden we iig niet serieus te nemen :(

3

Ah meneer "Hitler was een socialist", de echte engerd achter de PVV.

2

Walgelijk dat we een man van een extreemrechtse partij als voorzitter, die Nederland vertegenwoordigen moet, laten zitten.

1

You reached the end

Martin Bosma (PVV) nieuwe voorzitter van de Tweede Kamer | Spyke