Mthenetherlands·theNetherlandsbyMarbles Martin Bosma (PVV) nieuwe voorzitter van de Tweede Kamerhttps://nos.nl/l/2501602Open linkView original on discuss.tchncs.de14Comments5
ttierelantijntje feddit.nlDe omvolking van ons politieke systeem is begonnen, straks zitten die rechtse griezels overal. Ik verlang terug naar de tijd van de brievenbuspissers... Die hoefden we iig niet serieus te nemen :(3
TTaalnazi lemmy.worldWalgelijk dat we een man van een extreemrechtse partij als voorzitter, die Nederland vertegenwoordigen moet, laten zitten.1
Pff... De normalisering van de PVV zet door. Triest hoor.
Leuke boeken heeft ie geschreven ook. Echte PVV klassiekers.
De omvolking van ons politieke systeem is begonnen, straks zitten die rechtse griezels overal. Ik verlang terug naar de tijd van de brievenbuspissers... Die hoefden we iig niet serieus te nemen :(
Ah meneer "Hitler was een socialist", de echte engerd achter de PVV.
Walgelijk dat we een man van een extreemrechtse partij als voorzitter, die Nederland vertegenwoordigen moet, laten zitten.