Spyke

Een beetje heel erg laat, maar ik denk dat het goed is als er meer gemeenschappen zijn, kam'raad.

1

You reached the end

Een van de mods van r/TheNetherlands heeft een paar weken geleden een TheNetherlands community gemaakt op feddit.nl. Is het niet beter om deze TheNetherlands community op te heffen? | Spyke