Een van de mods van r/TheNetherlands heeft een paar weken geleden een TheNetherlands community gemaakt op feddit.nl. Is het niet beter om deze TheNetherlands community op te heffen?
Een beetje heel erg laat, maar ik denk dat het goed is als er meer gemeenschappen zijn, kam'raad.
1
Een van de mods van r/TheNetherlands heeft een paar weken geleden een TheNetherlands community gemaakt op feddit.nl. Is het niet beter om deze TheNetherlands community op te heffen? | Spyke
Een beetje heel erg laat, maar ik denk dat het goed is als er meer gemeenschappen zijn, kam'raad.