PnorgebyPinkPanther I denne bedrifta har alle lik løn -NRKVirker som en helt ok plass å jobbe. /s Vi trenger mer av dette. Hvertfall mindre forskjeller mellom ledere og de som gjør jobben.https://www.nrk.no/norge/i-den-medarbeidareigde-bedrifta-agens_-har-alle-lik-lon-1.16425306Open linkView original on sh.itjust.works13Comments1
Tøft konsept, men jeg får litt Hunger games vibes av dette 😂