Spyke
sweden·Swedenby0485

Logo, Banner och Bio

Hej alla lämlar! lemmisar? Swemmisar? Vad kallar vi oss själva?

Om ni vill vara med och bidra till vårt community är ni varmt välkomna att lämna bidrag till vår logga, banner och det som ska stå i vår bio/description.

Låt oss tillsammans skapa det bästa communityt på Lemmy!

Tack!

View original on lemmy.world
Marmiereply
lemmy.world

Älskar det! Tillsammans marcherar vi utför stupet i solidaritet! Eh, hmm. Wait a minute.

4
Kumareply
lemmy.world

Låter som en "art" i ett tv program som mumins, muppets och vad mer som finns där ute som jag inte kommer på i stunden. Mysigt oavsett!

2
0485reply
lemmy.world

Grymt. Tycker dock det är svårt att se att det är Sverige om man inte känner till tre kronor. Vad tycker du?

1
lemmy.world

Litte kanske, man brukar ju dock se namnet bredvid logan. Jag kan fixa en version med gult kors i backgrunden, i kväll annars, så kan vi ju se vilken som blir bäst.

2
0485reply
lemmy.world

Hade varit grymt! Kul med lite alternativ!

2
anamereply
lemmy.one

Jag tycker att det här är det bästa version

2
0485reply
lemmy.world

Jag gillar den med korset! Bra jobbat! Vilken gillar du bäst själv?

2
lemmy.world

Korset med vit lämel, den blev jag ricktigt nöjd med. Jag kan också se att den passar ricktigt bra.

3

Vi kör på den tillsvidare! Bra jobbat! ☺️🇸🇪

3

You reached the end

Logo, Banner och Bio | Spyke