Spyke
kbin.social

Αν και δε περιμένω πολλούς Έλληνες, είμαι περίεργος να δω πόσο θα ανέβουν τα νούμερα. Αν έκαναν προώθηση σήμερα RIF-Apollo, θα μπορούσε να γίνει μεγάλη άνοδος..

4
sv1sjpreply
lemmy.world

Απλά τα κλείσανε όλα τόσες εβδομάδες χωρίς Plan B (2015 vibes???), και μόλις τους εκβιάσανε τα ανοίξανε και επιτρέπουν μόνο πολιτικά ποστς. Έκανα στο r/greece χθες πόστ για το Lemmy, δεν πέρασε ποτέ!... Αν δεν το δει ο άλλος ο,τι υπάρχει, πώς θα το δοκιμάσει κιόλας; Γι αυτό έγραψα αυτό το άρθρο χθες, σε μία τελευταιά προσπάθεια σήμερα να ενημερωθεί το Ελληνικό κοινό για τις εναλλακτικές..

4
pgetsosreply
kbin.social

Ομολογω περιμενα μια καποια παραπανω προωθηση απο τους mods του Greece, εστω σαν αναφορα σε ενα ποστ για τα εδω λημερια, αλλα δυστυχως δεν τους βλεπω καθολου ενεργους και εδω, αν και ο @Gandalf μπαινει και διαβαζει γενικα

4
kbin.social

Είχα υποθέσει πως αφού 2 από τους mods του r/Greece έφτιαξαν κοινότητα εδώ, κάποια στιγμή θα την προωθούσαν στο Reddit. Δεν ξέρω γιατί δεν έγινε (ακόμη), πιθανώς περιμένουν να δουν πώς θα πάει γενικά η όλη κατάσταση με το Reddit τις επόμενες μέρες. Ίσως το καθυστέρησαν λόγω αυτού σε συνδυασμό με τον ντόρο των εκλογών

6
sv1sjpreply
lemmy.world

Ώπα αυτό το community είναι από τους ίδιους mods? Και τι περιμένουν; Αύριο οι "επαναστάτες" θα είμαστε χωρίς εφαρμογή. Όσοι είναι θα κατεβάσουν επίσημες εφαρμογές, οι άλλοι δεν τους ενοχλούσε έτσι κι αλλιώς. Θα δοκιμάσω να επικοινωνήσω με mods, τουλάχιστον ας έχουμε μία σαφή εικόνα τι σκέφτονται. Προσωπικά με τους εκβιασμούς που έλαβα (όπως όλοι) στα μηνύματα, δεν έχω σκοπό να παραμείνω στο Reddit. Όλες οι κοινότητες πληροφορικής έχουν ήδη μεταμαστέψει εδώ. Ευρώπη και Ελλάδα είναι στο χέρι μας.

3
pgetsosreply
kbin.social

Πραγματικά κάποιες κοινότητες είναι εξαιρετικά ενεργές και χαίρομαι. Αν ήταν λίγους μήνες πιο ώριμο το kbin πιστεύω θα ήμασταν πολύ καλύτερα στο θέμα Migration, όπως πχ αν υπήρχε και μια ώριμη εφαρμογή ή καλύτερο handling φωτογραφιών και gif. Αλλά οκ, (big) baby steps για την ωρα

3
sv1sjpreply
lemmy.world

Επίσης, τώρα πρόσεξα πως όλοι είστε από kbin.social και μόνο εγώ είμαι από lemmy.world

3

Isn't it beautiful? :) Και καλο να μην υπερφορτωνεται ένας μόνο σερβερ

Μου αρέσει προσωπικά πιο πολύ το UI, αν και θέλει πιο πολλή δουλειά από το Lemmy. Και θα αργήσουν παραπάνω οι εφαρμογές σίγουρα

2

Τουλάχιστον το federation δείχνει να λειτουργεί σχετικά ομαλά αν εξαιρέσεις τα upovotes και subscribes.

3

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν προτάθηκε κατά την διάρκεια του blackout κάποια alternative πλατφόρμα στο μήνυμα που εμφάνιζε πως είναι private το σαμπ.

3

You reached the end

Τέλος το Reddit; Καλώς Ορίσατε στο Lemmy | Spyke