Spyke
lemmy.world

Καλώς σας βρήκα! Όλο αυτό μου θύμισε την μεγάλη μετανάστευση που έγινε από το Digg στο Reddit και ελπίζω το ίδιο να γίνει και τώρα. Μακάρι αυτή η κοινότητα να μεγαλώσει και να έχει μέλλον. Από λίγο που έψαξα για το fediverse πιστεύω ότι έχει όλα τα φόντα να πετύχει.

6
lemmy.world

Καλώς ήρθες! Η ιδέα του interoperability που εξασφαλίζει το fediverse φαίνεται ΠΟΛΛΑ υποσχόμενη, νομίζω θα δούμε ωραία πράγματα!

6
sv1sjpreply
lemmy.world

Στο r/europe εντωμεταξύ για το lemmy με κρεμασανε οτι δεν ντρέπομαι να φτιάχνω πράγματα σε πλατφόρμα που αναπτύσσουν Μαρξιστες. Προσπάθησα να εξηγήσω ότι η έννοια του ανοικτού λογισμικού είναι οτι παίρνεις κάτι και το προσαρμοζεις οπως θες.. Και ότι απλά χτίσαμε δικά μας instances και communites ανεξάρτητα, αλλα συνεχιζουν οι πέτρες...

3
Marthenilreply
lemmy.world

Γενικά στο /r/Europe έχω την εντύπωση ότι παίζει brigade από sockpuppets. Όχι αναγκαστικά από το ίδιο το reddit ως οργανισμό, αλλά από διάφορες ομάδες που το reddit blackout δυσχεραίνει τη δουλειά τους.

2
sv1sjpreply
lemmy.world

Θα συμφωνήσω σε πολλές απόψεις πχ Blockchain τεχνολογίες το ένιωθες σε επίπεδο "tankies" στο κάθε τι που έγραφες, ξαφνικά μέσα σε ελάχιστα λεπτά σου την πέφτανε από παντού. Αλλά στο Blackout ήταν από τους πρώτους που έκλεισαν. Μάλιστα, και όταν εκβιάστηκαν, άνοιξαν με πολύ πιο αυστηρότερους κανόνες ακόμα και από το r/greece. Παραλίγον πραξικόπημα στην Ρωσία και δεν δούλευε ούτε megapost στην αρχή.

2
Marthenilreply
lemmy.world

Kαλά ναι οι μοντς το παλέψανε αρκετά, αλλά φυσικά υπό την απειλή ότι θα καθαιρεθούν υπέκυψαν και έκαναν μια τεράστια κωλοτούμπα. Αν και ισχυρίζονται ότι δεν έγιναν απειλές σ'αυτούς, και πάλι το ότι έγιναν απειλές σε άλλα σαμπ είναι στην ουσία έμμεση απειλή.

2

Μία χαρά έγινε και σε αυτούς, απλά δεν το παραδέχονται. Εδώ έγινε στο ![email protected] που ήμασταν ζήτημα 50 άτομα (στο subreddit του linuxuser)

2

Welcome! Στο χέρι μας είναι να ανεβάζουμε υλικό και να προσπαθούμε να το κάνουμε μεγάλο σε ό,τι μπορεί ο καθένας. Ακόμα και βοηθώντας στην μετάφραση στις εφαρμογές και το site!

3

Χθες σταμάτησε να λειτουργεί το 3rd party app που χρησιμοποιώ για το reddit, σήμερα αποφάσισα να φτιάξω λογαριασμό εδώ. Ελπίζω να πετύχει το εγχείρημα -- χρειαζόμαστε λιγότερο centralization στο ίντερνετ.

5

Καιρός ήταν να βρούμε κάτι εναλλακτικό. Εδώ είμαστε λοιπόν! 👌 💪

3

You reached the end

Τέλος το Reddit; Καλώς Ορίσατε στο Lemmy | Spyke