Posts
Το r/greece έγινε private μέχρι νεωτέρας. Τι θα σας λείψει περισσότερο;
Εγώ νομίζω θα διάλεγα τα κορυφαία ποστ όπως η τούρτα σουβλάκι και το παλικάρι που έκαψε τις τρίχες του
Το Reddit υφίσταται διακοπή λειτουργίας καθώς χιλιάδες subreddits γίνονται ιδιωτικά για να διαμαρτυρηθούν για τις χρεώσεις στο API
https://gr.pcmag.com/social-media-1/44014/to-reddit-uphistatai-diakope-leitourgias-kathos-khiliades-subreddits-ginontai-idiotika-gia-na-diamarOpen linkView original on lemmy.worldΚαλώς ήρθατε! Πείτε ένα γεια όσοι μπαίνετε για πρώτη φορά!
Καλώς ήρθατε στο /c/greece! Μπήκα στο Lemmy και έφτιαξα αυτό το community ως αντίδραση για τις ανακοινώσεις του Reddit σχετικά με το API και τα third-party apps, αλλά επειδή με ενθουσιάζει πολύ η ιδέα των federated services.
Αν έχετε ερωτήσεις σχετικά με το πώς λειτουργεί το Lemmy μπορείτε να ρωτήσετε εδώ. Ψάχνω να βρω και κάποιο καλογραμμένο άρθρο στα ελληνικά για το ανεβάσω.
Επίσης μπορείτε να γράψετε ό,τι ιδέες έχετε σχετικά με το πώς θα τρέξουμε την κοινότητα.
Εσείς πώς καταλήξατε στο Lemmy?