Spyke

Jag uppskattar memes i lagom nivå och i princip alltid när det ligger lite ansträngning bakom och inte bara en lat dussinkopia med marginell textändring.

Så jag personligen säger kör hårt tills det blir så mycket att det motiverar en egen community!

Den här var bra!

15

Samtidigt som Half-Life 3 har jag fått höra av utvecklarna.

6

ah, det vidste jeg ikke, undrede mig også lidt over det. Vi har jo feddit.dk i dk

4
sopuli.xyz

Jag inte tala svenska very bra but jag thought that Masa Mainio character där är Finska!

3

Jag ser gärna fler memes! Jag är duktig på nyhetsrapportering, men inte memes.

2

You reached the end