Spyke
sweden·Swedenby0485

Vi har passerat 100st medlemmar!

Vi är nu 100+ medlemmar på c/Sweden. Tack till alla som går med och som tar ställning mot Reddit!

Jag hoppas vi alla kan stanna kvar och bygga upp en härligt plats tillsammans!

View original on lemmy.world

Hoppas det håller i sig, Reddit har överlevt sig självt och något (förhoppningsvis lemmy) ersätter. Jag har inte för avsikt att gå tillbaka och hoppas på massa intressant här!

9
lemmy.world

Kul!! Hoppas det fortsätter växa. Tycker Lemmy känns som ett bättre alternativ än reddit. :)

4

You reached the end

Vi har passerat 100st medlemmar! | Spyke