ttimkmz lemmy.worldJa, mangler bare malerie av kongen som filmplakat eller kordan det va. Husker ikke om æ har det sjøl lenger2
Ja, mangler bare malerie av kongen som filmplakat eller kordan det va. Husker ikke om æ har det sjøl lenger
Hans Harald V!
Ah, føles som hjemme.