Spyke

Delte tanker. Håndtrykking er ikke så hygenisk og tvang er ikke hyggelig. På andre siden er religion(Islam i dette tilfellet), som gjør det med hinsides begrunnelser og bare mot ett kjønn, en skabb på menneskeheten.

4

Det evt. problemet er om folk velger hvem de kan og ikke ta i hånden basert på f.eks. kjønn. Men burde være mulig å ikke håndhilse i det hele tatt, spesielt etter pandemien.

2

You reached the end