Spyke

Tvilsomt. Fediverset er fortsatt for komplisert for hvermannsen. Om man klarer å lage en mer smidig og forståelig måte å abbonere på tvers av instanser, samt å søke opp innhold og grupper på tvers av instanser vil jeg tro at det er langt mer sannsynlig at fediverset blir "mainstream".

6

Vil nok bare være de mest ihuga som finner veien hit. Men kan jo bli bra likevel.

1

You reached the end

Reddit-drama | Spyke