Αστεγοι στην Αθήνα: Το 30% μένει στο δρόμο περισσότερα από πέντε χρόνια - Το 70% έχασε το σπίτι του λόγω οικονομικών προβλημάτων
https://www.efsyn.gr/ellada/1413540/astegoi-stin-athina-to-30-menei-sto-dromo-perissotera-apo-pente-hronia-to-70-ehase-to-spiti-toy-logo-oikonomikon-provlimaton/Open linkView original on lemmy.zip
Για ποιον άλλο λόγο μπορεί να χάσεις το σπίτι σου ; Φυσικές καταστροφές φαντάζομαι. Αλλά είναι το 30%;