De var igang igen igår på parkeringspladsen, utroligt nok. Man skulle jo tro de skammede sig nok til at blive hjemme når deres dumme hobby faktisk har slået et menneske ihjel, men nej.
Mærkelig vinkel i TV2-artiklen alligevel. "En af husets beboere er omkommet. Anyway, selve bygningen er mega beskadiget og bilen kørte vildt hurtigt, så stakkels stakkels hus."
Det er ikke ret langt fra mig. Skjoldhøjparken plejer at være ganske fredelig, undtagen når de her mennesker synes de skal køre ræs på Bilkas parkeringsplads?? Det larmede af helvede til igår aftes og hørte et ordentligt bump cirka halv tolv og det var jo så ulykken.
Hvor er det dog ærgerligt at det ikke er idioten i bilen der er død.
Samme. Er opvokset ikke langt fra Tilst. En af kvinderne i min familie kører ofte til området for at gå Pokémon Go med venner (der er åbenbart en god rute?). Så sent som i forgårs blev hun og hendes veninde forskrækket af tre drenge, der drønede tæt forbi op ad dem på scooter og EL-løbehjul. Efter råb om at se sig for, vendte drengene om, begyndte at diskutere, trak racismekortet, tilkaldte deres mødre og lavede et stort spetakel.
Så sent som i forgårs blev hun og hendes veninde forskrækket af tre drenge, der drønede tæt forbi op ad dem på scooter og EL-løbehjul. Efter råb om at se sig for, vendte dregene om, trak racismekortet, tilkaldte deres mødre og lavede et stort spetakel.
OK, det overrasker mig egentlig lidt, vi havde da jeg flyttede hertil (7 år siden) problemer med knallerter der kørte meget hurtigt på stier, men for tiden går vi aftentur uden at møde nogle på hverken scooter eller løbehjul. Men det er så også et stort område, Skjoldhøjparken, og vi er i den anden ende.
I en anden artikel:
For helvede da også... Gad vide hvorfor de kendte til ham før og om man kunne have gjort noget for at have undgået det her. Suk.
De var igang igen igår på parkeringspladsen, utroligt nok. Man skulle jo tro de skammede sig nok til at blive hjemme når deres dumme hobby faktisk har slået et menneske ihjel, men nej.
Ak, Tilst.
Mærkelig vinkel i TV2-artiklen alligevel. "En af husets beboere er omkommet. Anyway, selve bygningen er mega beskadiget og bilen kørte vildt hurtigt, så stakkels stakkels hus."
Opdateret igen, på DR: https://www.dr.dk/nyheder/indland/fire-personer-anholdt-efter-politijagt-der-endte-i-doedsulykke
Det er ikke ret langt fra mig. Skjoldhøjparken plejer at være ganske fredelig, undtagen når de her mennesker synes de skal køre ræs på Bilkas parkeringsplads?? Det larmede af helvede til igår aftes og hørte et ordentligt bump cirka halv tolv og det var jo så ulykken.
Hvor er det dog ærgerligt at det ikke er idioten i bilen der er død.
Samme. Er opvokset ikke langt fra Tilst. En af kvinderne i min familie kører ofte til området for at gå Pokémon Go med venner (der er åbenbart en god rute?). Så sent som i forgårs blev hun og hendes veninde forskrækket af tre drenge, der drønede tæt forbi op ad dem på scooter og EL-løbehjul. Efter råb om at se sig for, vendte drengene om, begyndte at diskutere, trak racismekortet, tilkaldte deres mødre og lavede et stort spetakel.
OK, det overrasker mig egentlig lidt, vi havde da jeg flyttede hertil (7 år siden) problemer med knallerter der kørte meget hurtigt på stier, men for tiden går vi aftentur uden at møde nogle på hverken scooter eller løbehjul. Men det er så også et stort område, Skjoldhøjparken, og vi er i den anden ende.
Ja, dette var nord for Viborgvej.