Spyke
feddit.dk

Helt seriøst, kunne det her ikke godt ordnes ved nødret? Hvis vi står i en krise, hvor det ikke er muligt at bruge toilettet i 3 dage eller mere, så har vi større problemer end at diskutere hvad vi gør med vores afføring.

8
feddit.dk

Jeg forestiller mig ikke at jeg, hvis vi var i sådan en situation, ville bekymre mig ret meget om lovgivningen. Tænker jeg ville grave en latrine, evt. snakke sammen med naboerne om hvor det var mest praktisk.

7
ExcessShivreply
lemmy.dbzer0.com

Det er vel mest et reelt problem i storbyer med folk i lejlighedskomplekser? De kan jo ikke grave et latrin i haven.

6

Ja, men der vil det så også hurtigt blive et problem. Vores vandsystemer fungerer ikke uden strøm, så efter ganske få dage ville systemet være så backed up at det ville flyde tilbage i husene.

Lad os håbe det ikke bliver et problem vi skal tage alvorligt!

4

Nej, netop. De fleste, inklusiv myndighederne, ville jo skide (tøhø) på lovgivningen i sådan en situation, og i stedet finde en løsning.

4
feddit.dk

Vidste ikke at det var ulovligt at skide i sin egen have. Jeg tænker det har noget med forurening og/eller hygiejne at gøre?

6

Anede jeg heller ikke.

Nå, men så må jeg jo over og skide i naboens i stedet.

6

You reached the end

Ny minister åbner for at ændre afførings-regler [under en krise] | Spyke