[2026-06-21] Hvordan går det og hvordan har din uge været?
Endnu en uge er gået og søndag er derfor en god dag hvor man kan reflektere over sit mentale helbred og dele sine tanker og på den måde afrunde den forgangne uge.
Hvordan har du haft det? Er der noget, der har fyldt meget, gjort dig glad, eller måske været udfordrende?
Del så meget eller så lidt, som du har lyst til.
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver søndag kl 06.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @[email protected] .
Varme...
Jeg vil til hver en tid bytte februars slud og snask med de her 29 grader vi har haft.
Til gengæld er aftenerne i denne varme fantastiske.
Men ja man bliver lad i varmen. Har nået maks 10 % af hvad jeg ville i denne weekend.
Masser af regn og nu varme. Så nu er der flyvemyrer inde i huset. Dvs. jeg nok har en revne i en sokkel eller gulv et sted hvor de kommer gennem. Suk.
Det gamle drama er ved at blusse op på arbejdet igen... så det er spændende...
Tilgengæld har jeg været på et par vildt gode foredrag på literature-x-change, og købt nogle nye bøger. Den ene dag blev foredraget efterfulgt af en dejlig middag ude med kæresten og i dag blev der sluttet af med hyggeligt samvær med nogle veninder.
Så alt i alt en rigtig god uge på de vigtige punkter 😊