Spyke
bover·Astare şa byAstare şa

“Neden burada olduğumuzu bilmiyorum, ama bunun eğlenmek için olmadığına oldukça eminim.” — Ludwig Wittgenstein

“Neden burada olduğumuzu bilmiyorum, ama bunun eğlenmek için olmadığına oldukça eminim.”

— Ludwig Wittgenstein

View original on lemmy.world
No comments on the original post yet.
“Neden burada olduğumuzu bilmiyorum, ama bunun eğlenmek için olmadığına oldukça eminim.” — Ludwig Wittgenstein | Spyke