bover·Astare şa byAstare şa “Neden burada olduğumuzu bilmiyorum, ama bunun eğlenmek için olmadığına oldukça eminim.” — Ludwig Wittgenstein“Neden burada olduğumuzu bilmiyorum, ama bunun eğlenmek için olmadığına oldukça eminim.” — Ludwig WittgensteinView original on lemmy.world1Comments