Αυτές η κάμερες κάτω από ηλιακό πάνελ πόσο καιρό έχουν?
Κοίταξα ψηλά και σαν να είδα το Skynet, αλλά ήταν κάμερες με ηλιακό πάνελ από πάνω και ένα φωτακη που αναβοσβηνει πράσινο κίτρινο. Της είδα και στον δρόμο και σε πεζόδρομο.
Έχουν καιρό η τώρα της έβαλαν? Τι κάνουν ακριβώς, ξέρει κανείς?
Αν δε βγάλεις καμία φωτογραφία 😅
Αν εννοείς μπροστά στην κάμερα, εγώ θα την κάψω…
Κοίτα, λογικά είναι απλά κλασικές κάμερες με πάνελ
Δεν θέλω να κοιτάξω, γιατί θα καταγράψει την φάτσα μου.....
Πότε είσαι ελεύθερος να της σπάσουμε? /Joke