Spyke
greece·Greecebyrose56

Αυτές η κάμερες κάτω από ηλιακό πάνελ πόσο καιρό έχουν?

Κοίταξα ψηλά και σαν να είδα το Skynet, αλλά ήταν κάμερες με ηλιακό πάνελ από πάνω και ένα φωτακη που αναβοσβηνει πράσινο κίτρινο. Της είδα και στον δρόμο και σε πεζόδρομο.
Έχουν καιρό η τώρα της έβαλαν? Τι κάνουν ακριβώς, ξέρει κανείς?

View original on lemmy.zip
lemmy.world

Αν δε βγάλεις καμία φωτογραφία 😅

2
rose56reply
lemmy.zip

Αν εννοείς μπροστά στην κάμερα, εγώ θα την κάψω…

2
ByteMereply
lemmy.world

Κοίτα, λογικά είναι απλά κλασικές κάμερες με πάνελ

1

Δεν θέλω να κοιτάξω, γιατί θα καταγράψει την φάτσα μου.....
Πότε είσαι ελεύθερος να της σπάσουμε? /Joke

1

You reached the end

Αυτές η κάμερες κάτω από ηλιακό πάνελ πόσο καιρό έχουν? | Spyke