Samtidig forsvaret: "ja man kan regne ud hvem der er..." ... "Hvem er det så?"... "Ja det kan jeg ikke sige"...
Jeg så lige pressemødet ... Ren meme.
Hold da op en værre omgang "we dont know anything".... Det er umiddelbart (og jeg er ikke andet en menig pædagog, så jeg ved heller ikke bedre, men) et er de værste pressemøder i nyere tid.
Jeg ville umiddelbart have håndteret sådan et vigtigt møde anderledes, måske endda have været lidt mere "ærlig" omkring hvad der er sket og hvordan det er håndteret.
Nuvel, de kan da bekræfte der var droner, soldater har øjne og er ikke efterforskere.
Samtidig forsvaret: "ja man kan regne ud hvem der er..." ... "Hvem er det så?"... "Ja det kan jeg ikke sige"...
Jeg så lige pressemødet ... Ren meme.
Hold da op en værre omgang "we dont know anything".... Det er umiddelbart (og jeg er ikke andet en menig pædagog, så jeg ved heller ikke bedre, men) et er de værste pressemøder i nyere tid.
Jeg ville umiddelbart have håndteret sådan et vigtigt møde anderledes, måske endda have været lidt mere "ærlig" omkring hvad der er sket og hvordan det er håndteret.
Nuvel, de kan da bekræfte der var droner, soldater har øjne og er ikke efterforskere.