Kauppahallille kaavaillaan väliaikaistiloja Wiklundin korttelista
Sijainniltaan ei ainakaan huonompi kuin kauppahalli, mutta kyllä se vanha rakennus on osa kauppahalli kokemusta. Saa nähdä moniko kauppahallin nykyisistä siirtyy tuonne ja jatkaa sitten kauppahallilla kun tuo peruskorjaus on saatu valmiiksi.
https://www.turku.fi/ajankohtaista/kauppahallille-kaavaillaan-valiaikaistiloja-wiklundin-korttelistaOpen linkView original on lemmy.world