Spyke
suomi·Suomibydebil

Poista/Toista

Ok, kuulostaa hienolta, mutta auttamattomasti väärältä. Jännä ettei suomenkielinen Android näemmä erottele play-sanan eri merkityksiä edes näin perustasolla. Googlen saneeraustoimien jälkeisestä resurssiuupelosta johtuvaa lie.

View original on lemmy.world

Joo, vaikuttaa hyvältä. NetHack vaatii näppiksen, niin tästä saattais irrota sen korviketta.

4
sopuli.xyz

Microsoftin Office-sovelluksissa huomaa samaa. Esim. torstaina "tona", maanantaina "mana"???? :D

4

Muistaaksni Windows-softissa on/oli merkkijonoille todella tiukat pituusrajat, mikä välillä johtaa sanoisinko luovaan kielenkäyttöön, valitettavasti.

2

You reached the end

Poista/Toista | Spyke