Turun Vaakahuone muuttuu ravintolaksi, leipomoksi ja saunaksi
Ehdotuksessa Vaakahuoneen rakennukseen sijoittuisivat ravintola ja leipomo. Rakennettavaan uudisosaan tulisi saunakokonaisuus. Toiminta olisi ympärivuotista.
Mitenköhän tämä mahtaa soveltua ympärivuotiseen toimintaan, nyt taitaa olla lähinnä kesäisin auki tuo ravintola mikä tuossa on.
https://yle.fi/a/74-20230103Open linkView original on lemmy.world
Paikka on rakennukselle aika ahdas. Jutussa ei ollut kuvia aiotusta uudisrakennuksesta, mutta ehkä Linnankadusta voisi pudottaa kaistan tai kaksi pois niin tulisi vähän tilaa
katketty-puutarha-voitti-vaakahuoneen-liikepaikanluovutuskilpailun
Tässä ehkä parhaiten tuota havainnollistava kuva:
Ei tuo pahalta näytä. Toivotaan että tulee jotain joka on aika lähellä havainne kuvaa
Muoks: sika -> aika