[2026-06-07] Hvordan går det og hvordan har din uge været?
Endnu en uge er gået og søndag er derfor en god dag hvor man kan reflektere over sit mentale helbred og dele sine tanker og på den måde afrunde den forgangne uge.
Hvordan har du haft det? Er der noget, der har fyldt meget, gjort dig glad, eller måske været udfordrende?
Del så meget eller så lidt, som du har lyst til.
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver søndag kl 06.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @[email protected] .
Jeg stresser noget så forfærdeligt over ferie. For første gang i 4-6 år skal jeg på ferie, og jeg spurgte min far om han ville passe min lille hund. Det har han gjort før uden problemer. Men min søster fik samme ide. Min hund kan ikke med andre, og min søsters er en ung hund der absolut ingen grænser kender. En forfærdelig mundfuld af en hund. Jeg har intet netværk udover min familie, og min hund har aldrig været hos en hundepension. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og jeg frygter at jeg ender med ikke at kunne komme afsted, fordi jeg ikke kan få ham passet. Fml
Er det en mulighed at tage hunden med på ferien? Ved godt det er et dumt spørgsmål, men hvis du f.eks. skal køre, så kunne det jo godt være.
Desværre ikke. Jeg ville allerhelst gerne have ham med, men omstændighederne gør at det ikke er muligt.
Mon ikke det går med de to hunde sammen. De skal lige finde hinanden. Måske kan din lærer sin søsters at være en god vif.
Jeg tør ikke risikere det. Min hunds første reaktion er at angribe. Han er så bange for andre hunde, pga et overfald da han var lille, at han føler sig nødsaget til at få det første slag ind, so to say. Plus der er en væsentlig størrelses forskel så det ville ende galt for ham.
Det er sgu da også uheldigt, at I skal have passet hund samtidig. En angst voksen hund og en grænseovrskridende teenager lyder som ballade. Min gamle hund kunne generelt heller ikke med andre hunde men blev en enkelt gang passet på hundepension i en lille uge og kom glad og afslappet tilbage. Så det kunne måske være et forsøg værd, hvis der ikke er andre muligheder?
Det ender det måske med, hvis alle andre muligheder er undersøgt, selvom jeg ville være ked af det. Der er rigtig mange overvejelser der bliver gjort, og det er lidt overvældende
Fredag lavede jeg mad, spiste og spillede matador med mine søstre. Det var rigtig hyggeligt. Vi har aldrig gjort den slags før, men jeg håber vi kan gøre det igen.
Det plus det kun var en fire dags arbejdsuge har alt i alt gjort det til en ret god uge.