Spyke
feddit.dk

Jeg bliver trist når jeg ser de alkoholvaner vi acceptere at vores unger har :(

3
RKLreply
feddit.dk

Det er ellers mit indtryk, som forælder til en 15årig, at alkoholvanerne var betydeligt værre da jeg selv var ung. Men måske det bare er min lokale oplevelse :)

4
Klorofylreply
feddit.dk

Tror måske det er blevet mere ekstremt i begge retninger.

Der er flere der stort set er afholdende. Men også en del der drikker, men som så drikker mere.

2

You reached the end

Helt unge drikker sig i hegnet før koncerter: Nu kommer politi med opfordring | Spyke