nyheder·NyhederbyKlorofyl Helt unge drikker sig i hegnet før koncerter: Nu kommer politi med opfordringhttps://www.dr.dk/nyheder/indland/helt-unge-drikker-sig-ned-foer-koncerter-nu-kommer-politi-med-opfordringOpen linkView original on feddit.dk7Comments4
Klorofyl feddit.dk3Hide 3 repliesJeg bliver trist når jeg ser de alkoholvaner vi acceptere at vores unger har :(3
RRKL replyfeddit.dk2Hide 2 repliesDet er ellers mit indtryk, som forælder til en 15årig, at alkoholvanerne var betydeligt værre da jeg selv var ung. Men måske det bare er min lokale oplevelse :)4
Klorofyl replyfeddit.dk1Hide 1 replyTror måske det er blevet mere ekstremt i begge retninger. Der er flere der stort set er afholdende. Men også en del der drikker, men som så drikker mere.2
Jeg bliver trist når jeg ser de alkoholvaner vi acceptere at vores unger har :(
Det er ellers mit indtryk, som forælder til en 15årig, at alkoholvanerne var betydeligt værre da jeg selv var ung. Men måske det bare er min lokale oplevelse :)
Tror måske det er blevet mere ekstremt i begge retninger.
Der er flere der stort set er afholdende. Men også en del der drikker, men som så drikker mere.
Det tænker jeg du har ret i.