sweden·Swedenbytomiant Har ni tagit studenten nu äntligen, glin?Berätta.View original on piefed.social3Comments3
För mig var det snart 20 år sedan, men det var nice! :D
Som jag misstänkte! Vi är alla gamla kurmudjåner här.
Jeez vad tiden går. 15 år sedan studenten!