Spyke
turku·TurkubyVipsu

Vartiovuorenpuiston vanhaan vesitorniin avataan näköalaravintola

Uusi ravintola sijoittuu vappuna aloittaneen Cosman näköalaterassin viereen ja tukee osaltaan tavoitetta saada Tähtitornin tilat ja laajemmin koko mäki avattua kaupunkilaisten olohuoneeksi, maalailee arkkitehti Eero Lundén tiedotteessa.

En ole tuolla suunnalla käynyt hetkeen tai nähnyt edes tuota uutta näköalaterassia. Tuosta vartiovuoren vesisäiliöstä](https://fi.wikipedia.org/wiki/Vartiovuoren_vesis%C3%A4ili%C3%B6) taitaa näkyä vain Pumppu- ja mittarihuone joten ihan mielenkiintoista nähdä paljonko tuolla oikeasti on tilaa ja kuinka paljon tuo muuttuu.

Vartiovuorenpuiston vanhaan vesitorniin avataan näköalaravintolahttps://aamuset.fi/artikkeli/6999737Open linkView original on lemmy.world

Olin sattumalta juuri menossa tuosta ohi kun luin tämän.

Tein pienen lisä lenkin ja kävin tutustumassa. Kahvila on, mutten jäänyt istumaan vaikka kesällä varmaan koitan. Paikkaan ravintola sopii, vähän pitää miettiä miten sen siihen laittaa, mut vähän puustoa harventamalla ihan jees näkymätkin. Jossai. Havaintokuvassa oli rakenteen päällä olevan maakerroksen kohdalla kasvatuslaatikoita. Siihen reunaan voisi harkita muutamaa kesäkäyttöön sopivaa pöytää jonkun varjon alle, se on sen verran ylempänä et näkymät paranee

3

You reached the end

Vartiovuorenpuiston vanhaan vesitorniin avataan näköalaravintola | Spyke