Nivelbussit palaavat katukuvaan helpottamaan Fölin ruuhkaisimpia linjoja
Ensimmäinen auto saadaan liikenteeseen huomenna tiistaina 2. kesäkuuta. Yksi kokeilun pääkohteista on Varissuolta Kupittaan ja keskustan kautta Pernoon kulkeva runkolinja 3, joka on ajoittain ruuhkautunut.
Toivottavasti näistä tulee vähän helpotusta, varsinkin tapahtumien aikaan osa linjoista voi olla todella täynnä eikä suinkaan vain nuo linja 3:n bussit.
https://aamuset.fi/artikkeli/6997918Open linkView original on lemmy.world