Spyke
turku·TurkubyVipsu

Nivelbussit palaavat katukuvaan helpottamaan Fölin ruuhkaisimpia linjoja

Ensimmäinen auto saadaan liikenteeseen huomenna tiistaina 2. kesäkuuta. Yksi kokeilun pääkohteista on Varissuolta Kupittaan ja keskustan kautta Pernoon kulkeva runkolinja 3, joka on ajoittain ruuhkautunut.

Toivottavasti näistä tulee vähän helpotusta, varsinkin tapahtumien aikaan osa linjoista voi olla todella täynnä eikä suinkaan vain nuo linja 3:n bussit.

Nivelbussit palaavat katukuvaan helpottamaan Fölin ruuhkaisimpia linjojahttps://aamuset.fi/artikkeli/6997918Open linkView original on lemmy.world
No comments on the original post yet.
Nivelbussit palaavat katukuvaan helpottamaan Fölin ruuhkaisimpia linjoja | Spyke