hnyheter·Nyheter - Sverigebyhanke [SVT] Regeringen: 500 miljoner till flygethttps://www.svt.se/nyheter/inrikes/regeringen-500-miljoner-till-flygetOpen linkView original on feddit.nu5Comments2
hhanke feddit.nuMan blir ju nyfiken på vilken nytta de 500 miljonerna hade kunnat göra på att rusta upp järnvägen om de hamnat där istället för på fossilt bränsle.14
Kapten feddit.nuKan vi inte bara få mer pengar till tåget istället? Tänk så mycket gods, passagerare och nytta vi kan få för dom pengarna? "Låt flyget betala för sig själv"3
Man blir ju nyfiken på vilken nytta de 500 miljonerna hade kunnat göra på att rusta upp järnvägen om de hamnat där istället för på fossilt bränsle.
Kan vi inte bara få mer pengar till tåget istället?
Tänk så mycket gods, passagerare och nytta vi kan få för dom pengarna?
"Låt flyget betala för sig själv"