Spyke
turku·TurkubyVipsu

Raitiotie voisi kulkea Turussa jo vuonna 2033

Turun kaupunginvaltuusto päätti ratikan rakentamisesta äänin 36-31. Noin 465 miljoonan euron hanke on kaupungin historian suurin investointi. Päätös on ehdollinen, sillä se vaatii valtion 30 prosentin rahoitusosuuden. Myös mahdolliset valitukset on käsiteltävä ensin.

Sen verran iso operaatio, että pistää kyllä miettimään millainen Turku olisi jos näistä raitioivaunuista ei oltaisi koskaan luovuttu.

Raitiotie voisi kulkea Turussa jo vuonna 2033https://yle.fi/a/74-20225625Open linkView original on lemmy.world
No comments on the original post yet.
Raitiotie voisi kulkea Turussa jo vuonna 2033 | Spyke