Spyke
turku·TurkubyVipsu

Turun ratikka kulkisi Hämeenkadun läpi, mutta valtaosa yrittäjistä vastustaa sitä

Kipukohtia ovat katuremontin kesto ja pysäkkien sijainnit.

Kun katsoo kuinka kauan toriparkki projekti kesti, niin huoli on kyllä melko ymmärrettävää.

Olisi tosin mielenkiintoista saada tietoa moniko autoilia pysähtyy asioimaan hämeenkadun ravintoloissa ja kaupoissa suhteessa niihin jotka saapuvat kävellen, pyörällä tai bussilla.

Turun ratikka kulkisi Hämeenkadun läpi, mutta valtaosa yrittäjistä vastustaa sitähttps://yle.fi/a/74-20225549Open linkView original on lemmy.world

Aika vähäinen määrä, lisäksi tämä ei yksinään vähennä alueen parkkipaikkoja juurikaan. Kyse on ihan tavallisesta muutosvastarinnasta; miksi muuttaa jotain joka tuntuu toimivan.

Käsittääkseni usein kun autoja kadulta tavalla tai toisella vähennetään väki lisääntyy. Tässäkin Hämeenkatu on kohtuu ikävä ympäristö kävellä ja rinnakkaisia reittejä on molemmin puolin. Voisi kuvitella mielyttävämmän ympäristön houkuttelevan enempi porukkaa

4
suppo.fi

Mikä teitä turkulaisia oikein vaivaa?

3

You reached the end

Turun ratikka kulkisi Hämeenkadun läpi, mutta valtaosa yrittäjistä vastustaa sitä | Spyke