Ενδιαφέρον! Δεν μπορούσα να θα μποικοταρο και τελικά δεν είδα καθόλου. Θα συνεχίσω έτσι.
Θα ακούσω τα τραγούδια online αύριο λογικά.
Το αγαπημένο σου μέχρι στιγμής?
Ευχαριστώ! 300αρα στα 22ευρω με 2 μήνες δώρο! Παρεγγειλα και καλώδιο cat7 15 μέτρα, θα περάσει μια πόρτα από από πάνω και μετά περιμετρικά μέχρι το PC. Έχω να συνδέσω το raspberry pi, να φτιάξω pi-hole αν δουλέψει κλπ.
Από την χαρά δεν ρώτησα τι router θα μου φέρουν.
Ο, τι ρούτερ και να φέρουν, κουβάς θα είναι, να πάρεις ένα άλλο. Σε περίπτωση που το δωμάτιο που θες έχει γραμμή τηλεφώνου, μπορείς να το κάνεις Ethernet.
Ποιο raspberry έχεις; Ενδιαφερομουν αλλά μετά πήγαν οι τιμές στο θεό οπότε το άφησα στην άκρη;
Ταχύτητες λογικά δε θα έχεις θέμα αλλά το wifi δεν είναι το καλύτερο, δε δουλεύει καλά κάποιες φορές, οι ρυθμίσεις είναι λίγες, τα πρωτόκολλα λίγο ξεπερασμένα κτλ
2
Ακούω τη Eurovision ραδιοφωνικά και απορώ γιατί δε το έκανα τόσα χρόνια. | Spyke
Τα σκηνικά ομως ειναι το μισό νόημα! Εξάλλου, ειναι euroVISION!
Προσωπικά φέτος μποικοταρω
Είναι το μισό νόημα αλλά έχουν γίνει τόσο κουραστικά πλέον. Τόσες αναλαμπές και φανφάρες. Με το ραδιόφωνο τα γλιτώνεις όλα. Και τη μοροκανοιλ
Ενδιαφέρον! Δεν μπορούσα να θα μποικοταρο και τελικά δεν είδα καθόλου. Θα συνεχίσω έτσι. Θα ακούσω τα τραγούδια online αύριο λογικά. Το αγαπημένο σου μέχρι στιγμής?
Νομίζω κανένα... Εσένα;
Δεν τα έχω ακούσει καθόλου, αύριο με το καλώ!
Ps: έρχεται τεχνικός Νόβα με ρούτερ αύριο, βάζω fiber !!!!!! Επιτέλους, γιατί με disconnections στην adsl δεν παλεύεται.
ΩΩΩ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ. και με ένα καλό ρούτερ. Πόση ταχύτητα;
Ευχαριστώ! 300αρα στα 22ευρω με 2 μήνες δώρο! Παρεγγειλα και καλώδιο cat7 15 μέτρα, θα περάσει μια πόρτα από από πάνω και μετά περιμετρικά μέχρι το PC. Έχω να συνδέσω το raspberry pi, να φτιάξω pi-hole αν δουλέψει κλπ.
Από την χαρά δεν ρώτησα τι router θα μου φέρουν.
Ο, τι ρούτερ και να φέρουν, κουβάς θα είναι, να πάρεις ένα άλλο. Σε περίπτωση που το δωμάτιο που θες έχει γραμμή τηλεφώνου, μπορείς να το κάνεις Ethernet.
Ποιο raspberry έχεις; Ενδιαφερομουν αλλά μετά πήγαν οι τιμές στο θεό οπότε το άφησα στην άκρη;
why? για download upload κλπ θα κάνει δουλεία εεε? κακές ταχύτητες? κάτι έχω διαβάσει και σε αλλά φορουμς.
εχω το pi 3 B αλλά με αυτά που τα λίγα που τρέχω πάνω του είναι έτσι και έτσι. ήθελα και εγώ καινούριο, αλλά με βλέπω για κάνα refurbished desktop.
Ταχύτητες λογικά δε θα έχεις θέμα αλλά το wifi δεν είναι το καλύτερο, δε δουλεύει καλά κάποιες φορές, οι ρυθμίσεις είναι λίγες, τα πρωτόκολλα λίγο ξεπερασμένα κτλ