Spyke

Το ελληνικό DW κλείνει

Το DW ανακοίνωσε ότι το ελληνικό πρόγραμμα κλείνει. Είναι κάτι που με ενοχλεί κάπως και δεν θα ήθελα να κλείσει. Ίσως κλείνει, επειδή έχει μικρή απήχηση. Ωστόσο θα έλεγα ότι έχουν και εκείνοι μερίδιο ευθύνης. Στην ελληνική τηλεόραση δε προβάλλεται το κανάλι, ραδιόφωνο δεν εκπέμπει, Instagram δεν έχουν, το yt είναι στα 240ρ κτλ κτλ. Τέλος πάντων, μου μοιάζει ένα σχετικά αξιόπιστο σάιτ και θα είναι κρίμα να κλείσει οπότε σκέφτηκα ότι ίσως αν ανέβει η απήχηση, να αλλάξει κάτι. Υπάρχει σε: Ιστοσελίδα, fb, X, YT, Tiktok, Android app και στο ertflix.

View original on lemmy.world
No comments on the original post yet.
Το ελληνικό DW κλείνει | Spyke