Spyke

This is a first step but what we should be aiming for is to abolish advertisements in the public space completely. It's such an insane practice that people have been indoctrinated into accepting as an inevitable part of life.

10
feddit.dk

Så riv dog plasteret af og anderkend at reklamering er usundt for samfundet... Så må vi finde ud af hvordan vi kan lave informationskampagner om gode ting bagefter, fx. om at husek cykelhjelmen, at stemme og mange andre gode ting.

måske også nogle plakater om hvornår porrer og andrre grøntsager er i sæson, se det er meningsfyldt beskæftigelse for alle dem vi tvinger ud af arbjede ;)

9

Helt enig. Reklamer handler om at ændre forbrugerens præferencer. Det kan på ingen måder forsvares.

3
feddit.dk

Nu vi er i gang hvorfor så ikke forbyde alle reklamer i offentlig rum og på offentlige bygninger/steder som er finansieret at skattekroner f.eks. busser, togstationer, gader og parker etc. Reklamer kan vises på privat grund.

Jeg hader bare generelt reklamer... Ad-blocker til virkeligheden tak.

9
Underbroenreply
feddit.dk

Dét er et borgerforslag jeg gerne vil skrive under på! Kunne være fedt at blive det første reklamefrie samfund i vesten!

6

Kan vi ikke lige tage "kundeklubber" og andre rabatordninger der kun er til for at suge data ud af dig med i svinget?

Ren konkurrence tak.

5

Hvad med spilreklamer? Ludomani er den form for afhængighed der fører til flest selvmord. Et alvorligt samfundsmæssigt problem og for den enkelte den rammer en katastrofe...

8

You reached the end

I Amsterdam er det blevet forbudt at reklamere for bacon og benzinbiler | Spyke