Valiler neden yaya ve toplu taşıma araçlarının akışını engelleyerek kamu düzenini bozmak adına ellerinden geleni yapıyorlar?
İnsanların gidecekleri yere gitmelerini engelleyebileceği gerekçesiyle insanların gidecekleri yere gitmelerini kesin olarak engellemek başlı başına bir tutarsızlık, bir oksimoron değil mi? Görsele Reddit'te denk gelmiştim. Tam kaynağını hatırlamıyorum.