Tuuli oli puuskissa melkoista. Kylillä kävelin talon kulman ohi ja meinasin mennä nenälleni kun tuuli työnsi takimmaisen jalan ristiin etunmaisen kanssa ja olisin tarvinnut sitä uutena etummaisena
3
Ajokeli on erittäin huono maan keskiosissa, lunta kertynyt jopa 15 senttimetriä | Spyke
"Keskiosissa"
Olihan tuosta aavistus. Ei onneksi ole mitään ns pakottavaa liikkumista autolla. Jospa kevät ei yllättänyt monia autoilijoita.
Muuten tiet on olleet kuivat jo kuukauden ja yhä näkee paljon talvirenkaita.
Tuuli oli puuskissa melkoista. Kylillä kävelin talon kulman ohi ja meinasin mennä nenälleni kun tuuli työnsi takimmaisen jalan ristiin etunmaisen kanssa ja olisin tarvinnut sitä uutena etummaisena