Spyke
feddit.dk

“Meget lempelig” er vist op til hvem der ser på det. Men interessant nok at læse om hvad de gør syd for grænsen. Fx at man må dyrke op til 2 planter derhjemme. Den slags små skridt må da også være spiseligt for en hel del danskere.

Vi diskuterer kun total forbud vs. legalisering, aldrig muligheder der ligger ind i mellem.

9

Helt enig, det virker tåbeligt, at man kun ser på sagen sort/hvid. Jeg har ikke røget i mange år, men min indre hippie ville elske at have to planter stående, for the fun of it.

4

En noget fjollet overskrift, for det bliver næppe lovligt at indføre det i Danmark.

Mon politikerne så også gør grænseovergangne til zoner med dobbelt straf?

Det bliver spændende at se om den legalisering kommer til at have en sneboldseffekt i Europa

Edit: Fjollet overskrift fra JV, ikke OP

5

Jeg må sige, jeg havde ikke forventet det fra tyskerne. Det bliver meget interessant at se hvad spillover effekten bliver for Danmark.

2

You reached the end

Fri hash i Tyskland: Fra næste år kan det blive lovligt at købe 20 gram cannabis for danskere på grænsehandel | Spyke