Vuosien kiistely Kaskenkatu 3:n puutalojen kunnostuksesta päättyy – Turku lähettää tarjouspyynnöt eteenpäin lähiaikoina
Kiinteistön omistaja Raimo Puolimatka ilmoitti maaliskuussa kaupungille lahjoittavansa kohteen. Taustalla oli hänen mukaansa muun muassa näkemyserot siitä, mitä kiinteistössä saa kunnostaa ja miten.
Tämäpä yllätys, toivottavasti saavat tuon kuntoon. Melko usein näiden kohtalo on vain mystisesti syttyä tuleen jotta tontille saa jotain muuta rakennettua.
https://yle.fi/a/74-20220531Open linkView original on lemmy.world
Ne on vielä ihan hyvällä paikalla. Siis talokäyttöön, ei poltettavaksi