Spyke
feddit.dk

Du har godt nok et fint udvalg af de otte-benede. Har den fået et navn?

4
feddit.dk

Min datter mente af en eller anden mærkværdig grund, at den skulle hedde Jens 😂 den mindste kalder dem alle Peter.

3

You reached the end

Ny ven i hjemmet 🕷️ | Spyke