Friluftsliv·🌳Friluftsliv (og natur) bySommerhaven Ny ven i hjemmet 🕷️Jeg har fået endnu et nyt kæledyr. :) ca. Tommelfinger størrelse. View original on feddit.dk13Comments4
Underbroen feddit.dk3Hide 3 repliesDu har godt nok et fint udvalg af de otte-benede. Har den fået et navn?4
Sommerhaven replyfeddit.dk2Hide 2 repliesMin datter mente af en eller anden mærkværdig grund, at den skulle hedde Jens 😂 den mindste kalder dem alle Peter.3
Du har godt nok et fint udvalg af de otte-benede. Har den fået et navn?
Min datter mente af en eller anden mærkværdig grund, at den skulle hedde Jens 😂 den mindste kalder dem alle Peter.
Der er mulighed for et smukt kompromis med Jens-Peter!
Uh stærkt, hermed døbt Jens-Peter