Spyke
espentanreply
lemmy.world

Dere kan prate om nordmannen som plutselig dukket opp og ødela den hel-svenske tråden?

7

För en gångs skull när svenskar börjar tala med varann så kommer norsken och lägger sig i!

2
feddit.nu

Jag är så ledsen att höra, jag hoppas att du mår bättre :(

3

I alla fall mår jag toppen nuförtiden. Grejer ordnar sig. Jag reser snart till Grekland för första gång vilket jag ser väldigt fram emot.

3

You reached the end

Hej allihopa! | Spyke