sweden·SwedenbyEddie [alla] Hej allihopa!Hur mår ni? Jag mår bra, tror jag.View original on feddit.nu26Comments21
eespentan replylemmy.world4Hide 4 repliesDere kan prate om nordmannen som plutselig dukket opp og ødela den hel-svenske tråden?7
tomiant replypiefed.socialFör en gångs skull när svenskar börjar tala med varann så kommer norsken och lägger sig i!2
LLostAndFound lemmy.world4Hide 4 repliesHallå eller. Sådär va. Men gräset hjälper. Bästa årstiden med.3
jbrains sh.itjust.worksI alla fall mår jag toppen nuförtiden. Grejer ordnar sig. Jag reser snart till Grekland för första gång vilket jag ser väldigt fram emot.3
Jag vill tala mer svenska
Det vill jag också, så ska vi göra!
Hurra!!!!
Ja men vad egentligen kommer vi tala om?
Dere kan prate om nordmannen som plutselig dukket opp og ødela den hel-svenske tråden?
og norskamerikaneren!!! (amerikaneren) hei alle sammen!
Hej, nordmann!
Vad kan man säga vad gäller en sådan norrman?
För en gångs skull när svenskar börjar tala med varann så kommer norsken och lägger sig i!
Det om vilket svensken icke tala om, därom bör man tiga.
Jag vill vara med.
Jag mår också bra, lite ont i magen.
Jag är så ledsen att höra, jag hoppas att du mår bättre :(
Jag drog till gymmet och så blev det bättre! :D
Tjena malena!
Hallå eller. Sådär va. Men gräset hjälper. Bästa årstiden med.
Rök inte för mycket bara
För sent!
Ooooo
Glem det, jag är dum 😓
I alla fall mår jag toppen nuförtiden. Grejer ordnar sig. Jag reser snart till Grekland för första gång vilket jag ser väldigt fram emot.