aarhus·Aarhusbyjulemand101 A. Enggaard vil nedrive to tredjedele af City Vest og bygge boliger i stedet - Vores Brabrandhttps://voresbrabrand.dk/a-enggaard-vil-nedrive-to-tredjedele-af-city-vest-og-bygge-boliger-i-stedet/Open linkView original on feddit.dk5Comments4
EvilCartyen feddit.dk2Hide 2 repliesHmm. I artiklen står der ikke kun boliger, og jeg håber virkelig der er mulighed for at der er lidt andet end endnu en boligblok.2
EvilCartyen replyfeddit.dkCentret var dumt indrettet, men jeg er sikker på at hvis man byggede noget mindre åndssvagt og gerne ville have det til at løbe rundt så kunne man nok godt det.3
EvilCartyen replyfeddit.dkSå andetsteds at man kan sælge projektbyggede lejeboliger som ejerboliger efter 5 år. Mon ikke det er dét der er planen.3
Hmm. I artiklen står der ikke kun boliger, og jeg håber virkelig der er mulighed for at der er lidt andet end endnu en boligblok.
Centret var dumt indrettet, men jeg er sikker på at hvis man byggede noget mindre åndssvagt og gerne ville have det til at løbe rundt så kunne man nok godt det.
Ah - endelig nogen lejeboliger til de stakkels lejere
/s
Så andetsteds at man kan sælge projektbyggede lejeboliger som ejerboliger efter 5 år. Mon ikke det er dét der er planen.