Spyke
feddit.dk

Hmm. I artiklen står der ikke kun boliger, og jeg håber virkelig der er mulighed for at der er lidt andet end endnu en boligblok.

2

Centret var dumt indrettet, men jeg er sikker på at hvis man byggede noget mindre åndssvagt og gerne ville have det til at løbe rundt så kunne man nok godt det.

3

Så andetsteds at man kan sælge projektbyggede lejeboliger som ejerboliger efter 5 år. Mon ikke det er dét der er planen.

3

You reached the end

A. Enggaard vil nedrive to tredjedele af City Vest og bygge boliger i stedet - Vores Brabrand | Spyke