Spyke
sh.itjust.works

Jeg husker det var et "populært" uttrykk for 25-30 år siden. Heldigvis har verden gått videre siden den gang, selv om mange ikke har det.

Jeg er ganske gubbete selv, men t.o.m. jeg skjønner da at det ikke er innafor. Men enkelte har vel et overhengende behov for å være edgy, tenker jeg.

3

Noen slutter på mange måter å utvikle seg, det er ganske rart egentlig

2

You reached the end

Jeg HATER når min bestefar sier «towelheads» for å beskrive arabere. | Spyke